2012. november 20., kedd

Lázadás a Digi TV ellen


Nagy felháborodást keltett a Digi TV előfizetői körében a Discovery Channel eltűnése a csatornakínálatból. Ma a szolgáltató felfüggesztette a Discovery Channel továbbítását kábelhálózaton, helyette a History Channel került be a kínálatba. Korábban már lecserélte a Discovery Sciencet és a Discovery Worldöt saját csatornáira. A Digi TV 2012 december 1-én megszünteti a Discovery csatornák sugárzását, amennyiben nem lesz sikeres a tárgyalás, derül ki a 2012 november 1-től érvényes ÁSZF E mellékletéből: "Szolgáltató a Discovery csatornák terjesztése ügyében tárgyalásokat folytat, azonban a jelzett csatornák terjesztése 2012. december 1-től a Szolgáltató érdekkörén kívül eső okból nem garantált." A tárgyalások állásáról jelenleg nem adott ki közleményt a szolgáltató.

Visszhang a Facebookon

A Digi TV Facebook oldalára sok tiltakozó bejegyzést írtak, néhány kemény hangú bejegyzést töröltek, és felhasználókat tiltottak le. A Discovery Channel Magyarország reagált  Facebook oldalán a feljebb látható képpel. Több Facebook oldalt létrehoztak a tiltakozók: Kérjük vissza a Discovery csatornákat a Digire, Vissza a Discoveryt.

Discovery Channel

 A csatornán több nagy népszerűségnek örvendő műsor is fut. Az egyik régi közönségkedvenc az Állítólag..., ahol különböző mítoszokat és hihedelmeket vizsgálnak, vagy a Dynamo- Varázslat a világ körül, amiben egy ifjú mágus lélegzetelállító trükköket és mutatványokat mutat be.

A Discovery csatornák eltünése jelentős bevételkiesést jelenthet a szolgáltatónak.

4 hozzászólás:

orsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Az Invitelt én is megnézem majd, ráadásul Invitel netem van, így olcsóbb lesz a TV. :D

orsi írta...

Teljesen egyetértek, én is azok között vagyok, akik fel vannak háborodva. Pont az értelmes csatornát kellett törölni. Ez miatt el fognak pár ügyfelet veszíteni. Én is nézegetem az invitel oldalát, itt legalább megvannak a digi csatornák, és itt van ez a mixer csomag is http://fon.gs/mixercsomag

Unknown írta...

http://www.discoverybaratai.com/

Megjegyzés küldése